لوکس‌ترین سالن کوچک برای بله برون در یزد با تشریفات مجلل

اجاره سالن مناسب بله برون در یزد - هتل ارگ جدید
آنچه میخوانید

تالار کوچک برای بله برون برای برقراری مراسم مناسب، شیک و در عین حال جمع‌وجور یک ضرورت محسوب می‌شود. بله برون یکی از مراسم قدیمی ازدواج در ایران است که از زمان‌های قدیم تا کنون نه تنها در یزد، بلکه در همه شهرهای ایران برگزار می‌شود. این مراسم بعد از اتمام جلسات خواستگار‌ی‌ و به‌منظور بله‌گرفتن از عروس در یک جمع فامیلی کوچک برقرار می‌گردد. در بله برون شرایط ازدواج مانند مهریه، شیربها و… مشخص شده و گاهی در پایان مراسم با عقد شرعی موقت، عروس و داماد به هم محرم می‌شوند.

بله برون یک مراسم شاد و در عین حال کاملا رسمی است. این مراسم در حقیقت اولین مراسم رسمی ازدواج است که از طرف خانواده عروس برقرار می‌شود و به‌همین دلیل اهمیت بسیار زیادی دارد. در گذشته، افراد مراسم بله برون را در منزل پدر عروس برقرار می‌کردند. اما در سال‌های اخیر، به دلیل سختی برقراری مراسم در منزل، کوچک‌بودن احتمالی منازل و امکانات بیشتر تالار‌ها، افراد زیادی یک تالار کوچک برای بله برون اجاره می‌کنند.

چک لیست برگزاری مراسم بله برون

هدایای مراسم بله برون - هتل ارگ جدید

فرقی ندارد مراسم بله برون در خانه برقرار شود و یا در یک تالار کوچک و یا حتی در سالن عروسی هتل ارگ یزد. برای بله برون در یزد، در هر صورت نیاز به هدیه‌ها و وسایل خاصی دارید. تنها با استفاده از چک لیست می‌توانید مطمئن شوید که همه وسایل مورد نیاز برای برقراری این مراسم را حاضر کرده‌اید. بیایید چک لیست برگزاری مراسم بله برون را با هم مرور کنید.

  • یک جلد قرآن کریم
  • دسته‌گل مراسم بله برون
  • نشان نامزدی با جای حلقه
  • کله قند تزئین‌شده
  • پارچه لباس نامزدی
  • چادر بله برون یا پارچه چادری برای عروس
  • پارچه لباسی فاخر برای پدر و مادر و خواهر و برادر عروس
  • کیک بله برون
  • تعدادی شاخه نبات
  • دفتر بله برون

این هدایا و وسایل توسط خانواده داماد تهیه شده و به عروس و خانواده او پیشکش می‌شوند. لازم به ذکر است براساس رسم و رسومات خانواده‌ها ممکن است برخی از اقلام فوق اضافه یا کم شود. اما چیزی که در این چک لیست اهمیت دارد این است که تمام این وسایل با تزئینات خاص و در یک مراسم رسمی به خانواده عروس تقدیم می‌شوند.

برقراری مراسم در یک تالار کوچک برای بله برون در یزد، به خانواده داماد و عروس اجازه می‌دهد تا هدایا و موارد ذکر‌شده را به‌شکلی زیبا چیده و تزیین کنند. بدون اجاره سالن بله برون، معمولا امکان چینش مناسب هدایا و تزئینات درخور وجود ندارد. اگر هتل ارگ استان یزد برای این منظور انتخاب کنید، پرسنل به شما کمک می‌کنند تا هدایا به شیوه‌ای مناسب چیده شوند و مراسم را اجرا کنید.

یک سالن مراسم کوچک عالی چه خصوصیاتی دارد؟

اگر به‌دنبال اجاره تالار کوچک برای بله برون هستید، لازم است تالاری را پیدا کنید که دارای ویژگی‌های خاصی باشد. سالن مناسب برای بله برون دارای ویژگی‌های زیر است.

  • ظاهر لوکس، تمیز و زیبا: مهم‌ترین مسئله در مورد تالار کوچک برای بله برون، ظاهر زیبای سالن مراسم بله برون است. در این مراسم عکس‌های زیادی گرفته می‌شود که تا آخر عمر عروس و داماد باقی می‌ماند. به‌همین دلیل نیز زیبایی فضا و تزئینات آن اهمیت زیادی دارد.
  • اندازه سالن مناسب بله برون: برقراری مراسم بله برون در یک تالار بزرگ علاوه‌بر اینکه سبب هدر رفتن هزینه‌ها می‌شود، از زیبایی مراسم هم می‌کاهد. معمولا تعداد کمی از فامیل دو طرف برای شرکت در این مراسم دعوت می‌شوند. به‌همین دلیل اجاره یک تالار کوچک برای بله برون کاملا مناسب است. سالن برای جشن بله برون باید متناسب با تعداد مهمانان باشد.
  • امکانات و پذیرایی سالن برای بله برون: گل‌آرایی، شمع‌آرایی، تزئینات داخلی و پذیرایی، از جمله امکاناتی هستند که هنگام انتخاب تالار کوچک برای بله برون باید در نظر بگیرید. یک سالن ساده بدون تزئینات زیبا، چیزی جز یک اتاق ساده نیست. قبل از اجاره تالار کوچک برای بله برون حتما عکس‌های سالن بله برون را ببینید و اگر می‌توانید به‌شکل حضوری برای بازدید از تالار کوچک برای بله برون اقدام کنید. شما می‌توانید از رستوران لوکس هتل ارگ یزد بازدید کنید و با تست‌کردن‌کردن غذاها، از کیفیت این هتل برای برگذاری بله برون مطمئن گردید.
  • سیستم صوتی و نورپردازی: سیستم صوتی و نورپردازی از ضروریات یک تالار کوچک برای بله برون محسوب می‌شوند. به همین دلیل، سالن کوچک برای بله برون باید به تجهیزات صوتی و تصویری مجهز باشد.
  • سالن سرو غذا: انتهای مراسم بله برون با پذیرایی (معمولا شام) همراه است. تالار کوچک برای بله برون باید دارای یک محل مناسب و مجزا برای پذیرایی شام باشد و منوهای متعدد و متنوعی را برای انتخاب ارائه دهد.
  • پرسنل آموزش‌دیده: پرسنل آموزش‌دیده در حقیقت آبروی میزبان محسوب می‌شوند. آن‌ها با رفتار صحیح، مودبانه و شایسته، مراسم شما را خاطره‌انگیز کرده و از ایجاد ناراحتی و کدورت جلوگیری می‌کنند.

سالن‌های هتل ارگ، بهترین مکان برای برگزاری یک بله برون لاکچری

اگر به‌دنبال یک تالار کوچک برای بله برون در یزد هستید، هتل ارگ در استان یزد، بهترین مکان برای برگزاری یک بله برون لاکچری محسوب می‌شود.

این هتل فاخر و شیک، علاوه‌بر ارائه یک تالار کوچک برای بله برون با نام «تالار ارغوان»، سه تالار فاخر دیگر هم در اختیار دارد. سالن عروسی و سالن عقد مجلل یزد، از جمله دیگر سالن‌های این هتل درجه یک محسوب می‌شوند.

علاوه‌بر این سالن‌ها، امکان رزرو رستوران هتل ارگ یزد نیز وجود دارد. اگر قصد برقراری مراسم بله برون، نامزدی، عقد و عروسی را دارید یا می‌خواهید در یک رستوران مجلل از مهمانان خود پذیرایی کنید، سالن‌های هتل ارگ بهترین مکان برای برقراری یک مراسم به یاد ماندنی هستند.

نتیجه‌گیری

تالار کوچک برای بله برون یکی از ضروریات بله برون عروس و داماد است. اجاره سالن برای مراسم بله برون ممکن است یکی از دغدغه‌های اصلی خانواده عروس باشد. اما هتل ارگ جدید یزد، این مشکل را برطرف کرده است. این هتل امکان اجاره سالن بله برون را با امکانات کامل و تزئینات لوکس فراهم می‌سازد و به عروس و داماد کمک می‌کند تا خاطره خوبی از اجاره سالن برای بله برون داشته باشند.

شما می‌توانید برای اجاره سالن بله برون با ما تماس بگیرید. همچنین اگر قصد اجاره سالن برای دیگر مراسم‌ها از جمله عروسی، عقد، نامزدی و… را دارید، می‌توانید از امکانات و سالن‌های هتل ارگ جدید یزد استفاده کنید.

نظر شما:post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *