بهترین رستوران برای افطاری سازمانی و خانوادگی در یزد کجا بریم؟

آنچه میخوانید

در ماه مبارک رمضان دوباره مهمانی‌‎های افطاری رونق گرفته است؛ اما به علت روزه بودن صاحب‎خانه و سختی غذا درست کردن بدون چشیدن طعم آن افراد مهمانی دادن در رستوران برای افطار را ترجیح می‎دهند. رستوران‌های متعددی در سطح شهر زیبای یزد آماده ارائه خدمات افطار هستند؛ اما اگر می‎خواهید یک تجربه دلچسب و لوکس داشته باشید بهترین رستوران برای افطار به پیشنهاد ما رستوران هتل ارگ یزد است. رستوران هتل ارگ یزد در ماه مبارک رمضان با وعده افطار آماده خدمت رسانی به شما است.  در ادامه این مطلب می‎خواهیم بیش‎تر با منو افطار این رستوان و هتل ارگ یزد آشنا شویم؛ با ما همراه باشید.

رستوران برای افطار در یزد

طنین اذان مغرب که در بادگیرها و کوچه‌های کاه‎گلی یزد می‎پیچد تکاپو برای آماده کردن افطاری آغاز می‎شود. عده‌ای با این پرسش مواجه می‎شوند که برای افطاری خوب کدوم رستوران برویم؟ افطاری دادن یک سنت عالی برای دور هم جمع شدن است. سپری کردن لحظات اذان مغرب در جمع کسانی که برای شما عزیز هستند وقتی دلپذیرتر می‎شود که یک سفره افطار عالی مطابق با سلیقه شما پهن شود. معمولا رستوران‌ها چند آیتم متداول مثل آش، نان و پنیر و سبزی، شعله زرد و … را در منو افطار خود می‎گذارند؛ برای صرف یک افطاری لاکچری، رستوران هتل ارگ یزد یک انتخاب خوب است تا در یک هتل چهار ستاره مهمانی خود را برگزار کنید.

ساعت کار رستوران برای افطار

رستوران هتل ارگ یزد در ماه مبارک رمضان از اذان مغرب کار خود را آغاز می‎کند. شما می‎توانید دقایقی قبل از افطار در رستوران حاضر باشد. رستوران هتل ارگ یزد تا ساعت 22:30 آماده خدمت رسانی به شما است.

بهترین منو و بوفه افطار

در ماه مهمانی خدا مهمانی‌های افطار پر از عطر و طعم است؛ ترکیبی از غذاهای خوشمزه و متنوع تا هیچ کس ناراضی از پای سفره بلند نشود. بهترین رستوران برای افطار باید منو متنوعی داشته باشد تا همه با هر سلیقه‌ای از آن لذت ببرند. رستوران هتل ارگ یزد برای افطار پکیجی آماده کرده که تمام آیتم‌های موجود در آن توسط مشتری انتخاب می‎شود. منو افطار در هتل ارگ به درخواست مهمان قابل ارائه است. دنبال بهترین رستوران برای افطار با منو سلف سرویس می‎گردید؟ هتل ارگ این امکان را هم در اختیار مشتریان گذاشته است. شما در صورت داشتن مهمان‌های زیاد می‎توانید درخواست افطار رستوران سلف سرویس داشته باشید. با بوفه افطار و منو سلف سرویس مهمان‎های خود را شگفت زده کنید.

افطاری لاکچری رستوران - هتل ارگ جدید یزد

رزرو رستوران برای افطار

در هتل ارگ برای مهمانی دادن و برپا کردن ضیافت افطار باید از قبل رزرو کنید. در رستوران هتل ارگ برای افطاری محدودیت نفرات وجود ندارد و از شما با هر تعداد مهمان پذیرایی می‎شود. شما قبل از حضور در رستوران باید تعداد مهمان‌ها و منوی افطار و منوی غذای خود را انتخاب و به رستوران اطلاع بدهید. شما برای مهمانی‌های سازمانی یا خانوادگی می‎توانید جدا از فضای اصلی رستوران سالن‌های هتل را هم رزرو کنید. جهت رزرو رستوران هتل ارگ یزد و یا رزرو سالن سالن هتل ارگ یزد برای یک مهمانی خاطره‎ انگیز می‎توانید با شماره 38285000-035 تماس بگیرید.

درباره هتل ارگ یزد بهترین رستوران برای افطار

ابتدا با خود هتل آشنا شویم. هتلی جوان که کار خود را از سال 1393 شروع کرده است. هتل ارگ یزد هتلی چهارستاره و لوکس است که در نزدیکی جاذبه‌های توریستی یزد واقع شده است. مطابق با بافت سنتی و جلوه زیبای کاه‎گلی شهر یزد این هتل هم نمای بیرونی کاه‎گل و آجر دارد و متناسب با معماری سنتی یزد به صورت حیاط مرکزی ساخته شده است؛ اما داخل هتل و دکوراسیون و وسایل کاملا مدرن و لاکچری طراحی شده است. در هتل ارگ امکانات زیادی برای استفاده وجود دارد؛ مثل تالار عروسی، سالن کنفرانس، آتلیه عکاسی، کافی شاپ هتل ارگ یزد و … .

رستوران هتل ارگ از شهرت زیادی برخوردار است. هتل ارگ دو رستوران دارد که روی هم 250 نفر ظرفیت دارد. برعکس بسیاری از امکانات که مخصوص ساکنین هتل است، رستوران هتل ارگ یزد برای عموم قابل استفاده است و شما با یک رزرو تلفنی ساده می‎توانید لحظات خوشی را در رستوران برای افطار سپری کنید.

هتل ارگ جدید یزد - yazdarghotel

سخن آخر

در مهمانی افطار اصلی‎ترین چیزی که باید به آن دقت کرد غذا است. در انتخاب رستوران برای افطار هم باید سراغ رستورانی رفت که از تنوع غذایی بالا و کیفیت ممتازی بهره‎مند باشد. رستوران هتل ارگ یزد یکی از بهترین رستوران‌ها برای افطار است که با ارائه پکیج افطار، امکان این را به شما می‎دهد که منوی درخواستی خود را ثبت کنید؛ این گونه شما مانند مهمانی در خانه می‎توانید متناسب با سلیقه مهمان‌ها غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را که مایل هستید انتخاب کنید. رستوران هتل ارگ یزد یکی از بهترین رستوران‎ها برای افطار با ارائه غذاهای متنوع و با کیفیت است. جهت رزرو سالن یا رستوران برای افطار می‎توانید با شماره 38285000-035 تماس بگیرید.

4/5 - (3 امتیاز)

2 پاسخ

  1. من تا به حال اینجا نیومده بودم ولی چون خیلی تعریفشو شنیده بودم مهمونام و برای افطار اونجا دعوت کردم که واقعا عالی بود
    ممنونم ازتون دیگه مشتری دائمتون شدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *