لوکس ترین و مجلل ترین سالن برای جشن عقد در یزد با پذیرای شام

سالن برای عقد در یزد - هتل ارگ جدید
آنچه میخوانید

روز عقد یکی از روزهای مهم زندگی هر فرد است و خاطرات آن چه خوب باشد و چه بد، تا ابد در ذهن و قلب او باقی خواهد ماند. به همین دلیل، بهتر است در انتخاب محل برگزاری و شیوۀ انجام مراسم عقد، دقت و توجه زیادی به خرج داده شود تا مراسم عقد در نهایت شکوه و زیبایی برگزار شود. یکی از مهم‌ترین موارد برای ساختن یک جشن عقد زیبا و باشکوه، انتخاب یک سالن عقد مجلل و زیبا است.

در این یادداشت، چک لیست برگزاری مراسم عقد و خصوصیات یک سالن عقد خوب را شرح می‌دهیم و در پایان یکی از بهترین، مجلل‌ترین و لاکچری‌ترین سالن‌های عقد واقع در شهر یزد را به شما معرفی می‌کنیم. تا پایان با ما همراه باشید.

چک لیست برگزاری مراسم عقد

سالن عقد مجلل با پذیرایی شام در یزد - هتل ارگ جدید

انتخاب تاریخ و زمان برگزاری مراسم عقد: باید با در نظر گرفتن شرایط خودتان و نوبت محضر یا سالن عقدی که مد نظر دارید بر سر تاریخ و زمان عقد به توافق برسید و آن را مشخص کنید.

انتخاب محضر: محضری را انتخاب کنید که دسترسی به آن آسان باشد و خدمات باکیفیت و فضای مطلوبی داشته باشد.

انتخاب باغ یا سالن عقد: با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید و تعداد مهمانانی که قرار است دعوت کنید، سالن یا باغ عقد مناسب را انتخاب کنید. برای افرادی که در شهر یزد زندگی می‌کنند و قصد برگزاری یک مراسم در سالن عقد لاکچری یزد را دارند، تالار عروسی هتل ارگ یزد یک انتخاب عالی است.

انتخاب سفره عقد: سفره عقدی را انتخاب کنید که کاملا با سلیقه‌تان منطبق باشد و علاوه بر آن، با سایر آیتم‌های مراسم نیز همخوانی داشته باشد.

انتخاب لباس عقد: لباس عقدی را انتخاب کنید که شیک، زیبا و راحت و منطق بر آخرین مد روز باشد.

انتخاب آرایشگاه و پیرایشگاه: آرایشگاهی و پیرایشگاهی را انتخاب کنید که شهرت خوبی داشته باشد، به محل زندگی و سالن عقد نزدیک باشد، سبک کاری متناسب با سلیقه‌تان داشته باشد و خدمات باکیفیتی ارائه دهد.

انتخاب گل‌آرایی: گل‌آرایی بخش مهمی از مراسم شماست. بنابراین تحقیق کنید و گل‌آرایی ماشین عروس، دسته گل و سفره عقد را به یک هنرمند ماهر بسپارید.

انتخاب عکاس و فیلمبردار: عکس و فیلم از یادگاری‌های ارزشمند این مراسم است. پس قبل از برگزاری مراسم عقد، جستجو برای یک عکاس و فیلمبردار حرفه‌ای را آغاز کنید و به بررسی نمونه کار استودیوی عکس‌برداری بپردازید.

انتخاب موسیقی: موسیقی، ریتم و حال و هوای مراسم شما را تعیین می‌کند. پلی لیستی تهیه کنید که با سلیقه و حال و هوایتان سازگار باشد. می‌توانید از کمک یک دی‌جی در این مورد استفاده کنید.

انتخاب و ارسال کارت دعوت: برای متن کارت دعوت، خلاقیت به خرج دهید و بگذارید به یک اثر هنری به یادماندنی که ارزش نگه داشتن دارد تبدیل شود. سپس تعداد مناسبی از آن را سفارش دهید و به همراه یک یادداشت دست نویس برای مهمانان خود بفرستید.

رزرو ماشین عروس: اگر قصد اجاره خودرو برای ماشین عروس دارید، زودتر دست به کار شوید و خودروی مدنظرتان را رزرو کنید.

هماهنگی پذیرایی و شام مهمانی: با مسئول تالار صحبت کنید و تصمیم بگیرید که برای پذیرایی قرار است چه آیتم‌های داشته باشید. اگر قصد دارید در مراسم عقدتان شام یا ناهار سرو کنید، باید از کیفیت بالای غذا مطمئن شوید.

تهیه حلقه‌های ازدواج: زمان کافی صرف کنید و با توجه به سلیقه‌تان، دو حلقه ازدواج زیبا تهیه کنید.

خصوصیات یک سالن عقد خوب

ظرفیت مناسب: سالن عقدی که انتخاب می‌کنید، باید ظرفیت پذیرایی از مهمانان شما را داشته باشد. علاوه بر این، باید برای نوع پذیرایی‌ای که می‌خواهید انجام دهید نیز پاسخگو باشد. برای مثال در صورتی که قصد دارید در مراسم عقد خود پذیرایی شام یا ناهار داشته باشید، باید یک سالن عقد با پذیرایی شام انتخاب کنید.

موقعیت مکانی مناسب: سالن عقدی که انتخاب می‌کنید باید در جایی واقع شده باشد که دسترسی به آن برای میزبان و مهمانان آسان باشد.

دکوراسیون به روز، شیک و زیبا: اصلی‌ترین چیزی که در انتخاب یک سالن عقد لاکچری لازم است به آن توجه شود، دکوراسیون آن است. هرچقدر تالار شما دکوراسیون زیباتری داشته باشد، مراسم دلنشین‌تر و فیلم و عکس‌های بهتری خواهید داشت.

برخورداری از امکانات رفاهی مناسب: سالن عقد باید از امکانات رفاهی مانند پارکینگ، سرویس بهداشتی، اتاق تعویض لباس و تهویه مناسب برخوردار باشد.

خدمات با کیفیت: یکی از بدترین چیزهایی که می‌تواند تمام لذت روز عقد را به کام عروس و داماد و والدینشان تلخ کند، فقدان خدمت‌رسانی مناسب پرسنل تالار است. بنابراین پیش از انتخاب سالن عقد باید دقت کنید که پرسنل آن مجموعه حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیر باشند.

سالن‌های هتل ارگ | بهترین مکان برای یک عقد لاکچری در یزد

تالار عروسی هتل ارگ جدید یزد

هتل ارگ یزد دارای چهار سالن است که شامل دو سالن بزرگ، یک سالن متوسط و یک سالن کوچک می‌شود. سالن‌های بزرگ اغلب برای مراسم‌هایی مانند مراسم عروسی استفاده می‌شوند و سالن کوچک‌تر که ارغوان نام دارد، مناسب برگزاری تولد و مراسم عقد است.

تمام این سالن‌ها بسیار چشم‎‌نواز و زیبا هستند و از امکانات مناسبی برخوردارند. برخی از امکانات این سالن‌ها عبارت اند از:

  1. سرویس‌دهی راحت بین چند سالن + کیفیت پذیرایی
  2. ورودی مجزا از سالن، بدون نیاز به ورود از لابی
  3. ظرفیت سالن های چشم انداز تا ۲۰۰  نفر به ازای هر سالن و 50 نفر برای سالن ارغوان
  4. پارکینگ داخل هتل برای تمامی مهمان‌ها
  5. فرش قرمز ورود به سالن برای مراسم عروسی
  6. امکان اقامت در هتل ارگ یزد برای عروس و داماد بعد از اتمام مراسم

سخن پایانی

هتل ارگ یزد یکی از مجموعه‌هایی است که می‌توانید بهترین و لاکچری‌ترین مراسم عقد را در آن برگزار کنید. برای دریافت هرگونه خدمات از جمله رزرو رستوران هتل ارگ یزد با شماره 03538285000 تماس بگیرید.

نظر شما:post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *